2009-07-24
 19:59:20

BP-Kalmar imorgon

Tjena!
Sandra är på väg hit, vi ska väl hitta på något skoj. Nu är det fint väder, så jag hoppas vi kan ta oss ut eller något. Vore hälsosamt för mig som mestadels bara sitter inne nuförtiden (då det varit mycket dåligt väder på sistone, och orken har aldrig funnits där att gå ut då). Hoppas ni får en trevlig kväll, det ska jag ha!
Imorgon kväll drar vi på match mellan BP och Kalmar på Grimsta IP. Jag som aldrig riktigt kollat på BP-matcher eller liknande förut (vet inte ens vilka som spelar i laget) blir ändå illa tvungen att heja på laget eftersom Jeppe spelar i BP (dock inte allvenska laget, det är 97-1...) och pappa tränar hans lag.

Nåja. Nu ska jag dra, hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: