2009-07-31
 02:08:45

Bloggen styr mitt liv. Definitivt.

Vad fan... den har tagit kontrollen över mig. Min blogg. Jag bara måste skriva i den. Jag kan inte sluta skriva om jag verkligen inte ska sova. Och jag är långt ifrån trött.
Sitter och lyssnar på musik... Jag är helt paralyserad. Det finns en del låtar som gör att jag automatiskt släpper allt. Slutar skriva, lutar mig bakåt och sluter ögonen. Bara njuter. Det är ett väldigt begränsat antal låtar som har den kraften. På min Spotify-lista finns det max fem. Och jag har totalt 72 låtar hittills. Haha, bravo.


Så imorgon ska vi till stan, mamma och jag. Fika, betrakta patetiskt folk, fönstershoppa, kanske köpa något litet. Ja, antingen blir det hårfärg, hår- eller ansiktsvård för min del. Mitt hår är en katastrof, så det blir nog det området jag prioriterar. Slitet, konstiga färger överallt, platt och äckligt. Trist. Ansiktet kan jag ta hand om senare. Har inte så mycket akne längre, så det är väl bara bra. Skönt!


Någon som vet hur man tar bort sitt konto på Woopa.se förresten? Jag hittar inte riktigt något ställe där som säger att man kan avsluta sitt medlemsskap. Allvarligt... Lurar de mig, eller?! Som tur är har jag inte gett ut några viktiga uppgifter. Hjälp mig! Jag vill inte vara medlem på en sida där de inte ens kan stava. Agusti?! Kom igen. Läser man bloggen vill man bara kräkas. Språkpolis som jag är.


Nej, nu vet jag inte ens vad jag skriver längre. Hörs imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: