2009-01-31
 00:39:43

Trevlig kväll

Ikväll kom Lisa och Emilie över ett tag, vi satt vid min dator och spelade lite musik, spel och snackade en hel massa. Det känns som att vi inte har snackat på evigheter för att vi hade så mycket att prata om, men så är det ju med tjejer, visst? ;)
Imorrn kanske jag drar över till Fredrik på eftermiddagen, får se hur han mår efter dagens händelse. Han mådde lite illa men jag tror inte att det fick några konsekvenser när han gick hem. Han sa inget om det senare i alla fall.

På måndag är det studiedag och då ska nya FLAJN-filmen spelas in. Inga förhinder nu - nu är det bestämt. Tid och plats säger jag inte här ifall att någon "obehörig" jävel kommer... höhöhö.
Nej, dags att sova tror jag. Hörs imorrn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: