2009-01-22
 23:21:17

Torsdag, härlig sovmorgon idag

Ja, det kunde ju inte ha börjat bättre men såklart att det gick nedåt redan på morgonen. Först vaknade jag vid åtta, skitskönt, gick upp, åt frukost, duschade ( det gör jag typ aldrig på vardagsmorgnar, för det hinner jag inte), sminkade mig och drog. Tänkte ta bussen för att det är så förbannat halt ute men bussen kom 10:10 och jag började 10:20, ville liksom inte riskera att komma för sent eftersom 90% av alla bussar nuförtiden inte håller tidsschemat bra alls. Så jag gick. Bron var en mardröm, jag gick segt som en snigel över bron som faktiskt var sandad men jag ville inte ta risken att halka IGEN. Så jag gick som en gammal kärring, kom fram till skolan kvart över och enligt mitt vanliga tidsschema är detta fem minuter för sent, jag brukar gå på tio men kom fram på femton minuter idag. Fy för halka. Jag hann i alla fall till lektionen i engelska, bra att göra gott intryck på lärarna för betygets skull, höhö. Efter den korta skoldagen, endast innehållande två lektioner plus välbehövd men liten lunch på tomatsoppa som VAR SLUT NÄR VI KOM DIT så att vi fick käka hårt bröd för att även det mjuka brödet var slut!!!, så gick jag och Fredrik hem till mig, käkade lite mellis och tog sedan tag i hans engelskauppsats och bokrecension i svenska. Själv ska jag köra mitt eget race imorgon och under helgen, skriva lite engelska och så. Imorrn har vi matteprov och jag hoppas att det ska gå bra. Önska mig lycka till! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: