2009-01-21
 20:38:02

Halvdant internet

Just nu kan jag inte skriva i fetstil, kursiv eller understruken text eftersom inga sidor laddas helt. Så ni får vänta tills jag har fått ordning på detta. Jag har äntligen fått internet på min egen dator och det är ju skönt att kunna prata med folk över msn och så. Men att inte kunna logga in på exempelvis e-postinkorgen, bilddagboken och många andra sidor, det gör mig GALEN. Idag har jag varit hos tandläkaren då, lagade den lilla jävla luckan som tog en hel halvtimme att fixa. Jag trodde verkligen att jag skulle dö där i stolen när jag låg och såg på när läkaren tog fram en massa saker, slipade, stoppade in något som blåste bort all saliv, han höll på som en riktig jävel där alltså, det kändes nästan pinsamt. Så var han klar vid tjugo över åtta, jag fick skölja munnen och kolla mig i spegeln och - se där, ingen lucka kvar! Jag tackade och gick därifrån, smått rädd att halka på den galet hala marken. Det är som att åka skridskor eftersom HELA MARKEN ÄR TÄCKT AV IS! Verkligen överallt. Moder jord är arg, det märks. Vid skolan när jag klev av bussen mötte jag på "Johan Palm" a.k.a. Matti. Han var försenad till ett prov och jag var såklart försenad till Jannes lektion men han visste ju redan om det så det var ingen större fara det inte. Dagen vart väl rätt lyckad utan halkolyckor och utan andra problemos. Ska ner och duscha, sen har jag sovmorgon till 10:25 imorrn, slutar 12:30. FRIHET!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: