2009-01-18
 16:16:28

Faller sönder bit för bit

Japp, det gör jag. Min ena tand har tappat en liten bit där nere så jag börjat gott och väl se ut som en hillbilly. Olyckan träffade imorse, och jag kan lika gärna ljuga och säga att Fredrik slog ner mig men det gjorde han inte. Tandbitsjäveln bara lossnade på något sätt så i veckan ska jag till tandis och laga den. Igen.
Så Fredrik sov här från igår kväll. Vi skulle ha gått på bio men vi missade filmen ("Benjamin Buttons otroliga liv", ha) och gick istället runt och kollade lite på Heron. Åkte hem, larvade oss med Jesper och såg på "Ratatouille" (suger på att stava franska men hey, jag har en ursäkt) och sen grisade vi i godis för typ sjuttio kronor *lyckat*.
Sen sov vi ganska sent, jag vaknade av att Fredrik låg och garvade i sömnen. Sparkade till honom, han vänder sig om - och snarkar. Vilken jävel alltså.
Ja ja, vaknade ganska utvilad, vi gick och åt lunch och sen drog han hem till sin pappa.
Idag skulle vi ha spelat in FLAJN-filmen men Armin kunde inte. Damn you!
Ha en bra dag.

(Grattis på Jakob i efterskott.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: