2009-02-07
 17:19:59

Tomt

Vi tog bort mitt skrivbord nyss, rensade bort alla grejer som fanns i skrivbordet och monterade ner det, bit för bit, slängde alltihop och nu är det en enda stor tom hörna i rummet. Skönt dock, men det känns lite sorgligt. Det har ju stått där i några år och samlat damm, men nu försvinner dammet eftersom pappa är så snäll och dammsuger bort det.

Vi ska fixa en liten myshörna i den där tomma hörnan, jag ska spara pengar och köpa en liten soffa eller fåtölj och ett litet bord. Kommer nog bli ganska snyggt, dessutom behövde jag inte skrivbordet längre eftersom det bara stod en klumpig stor stationär dator där förut men inte längre. Skönt! Jag hatar stationära datorer. Det är skönare med laptops som man kan ta med sig överallt.

Idag har det inte hänt så mycket annat än att vi har tagit bort skrivbordshyllan och allt som fanns på den. Imorrn kanske jag ska träffa Fredrik eller någon, får se hur det blir. Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: