2009-02-01
 23:33:55

Sen kväll med Luuk... inte riktigt.

Det blir sen kväll med mig istället, men det är väl minst lika dötrist som det programmet var.
Sov hos Fredrik från igår kväll, det var lite problem hit och dit med det men det gick bra till sist. Åt middag med honom och hans familj, såg på finalen av Körslaget (och jag är nog inte ensam om att vara besviken över vem som vann...) och lite andra program på teve. Stack därifrån ganska sent idag - halv fyra - och var hemma en timme senare. Emilie kom över ett tag, vi spelade Texas Hold'Em och annat på datorn, sen drog hon vid sex ungefär, dags för middag och sen läste jag lite i svenskaboken "Svart Elfenben". Än så länge inte alls spännande/intressant men jag antar att det kommer, jag har inte ens läst halva boken än. Ligger nog risigt till, men än så länge har vi ingen deadline, Janne säger att den ska in "när man är klar med tankeskrivandet". Så det lär vara klart ganska snart ändå.

Nej, tänkte bara uppdatera mig lite, hörs imorrn kanske. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: