2009-02-17
 21:25:08

SEG DAG!

Ibland vill man bara gräva ner sig under jorden och sova.
Speciellt under typ... spanskan. Som idag.
Herregud, jag trodde jag skulle somna! Sergio gick igenom några grejer till provet som vi har veckan efter lovet, typ hur man böjer verb i  nu-, då- och framtidsform, vi översatte meningar... och alla typ såg på klockan lite då och då. Diskret tog upp telefonen ur fickan och såg på klockan. Eftersom Sergio inte har en klocka på väggen. Och ändå blir han sur för att vi ser på klockan, han tror typ att vi tänker RINGA någon mitt under lektionen eller nåt. Så dum är man väl inte. Eller... vissa är nog det.

I alla fall, vi slutade faktiskt tjugo över två vilket är rätt tidigt men fortfarande kändes dagen jättelång. Imorrn slutar vi också ganska tidigt har jag för mig. Jo... fem över halv tre, det är inte så farligt. Skönt! På torsdag slutar vi 14:05 och... på fredag 15:40. Det är väl som ett slags straff för att vi får gå hem så tidigt de tre föregående dagarna. Pff... snacka om straff. Dessutom har vi en 2:20-lektion i slutet, vilket kommer kännas ännu mer lidande. Två timmar med andra världskriget. Hell yeah!

Jag försöker se "House" på fyran men just den kanalen hackar och bilden blir sådär konstig som att den delar på sig åt alla olika håll. Just fyran. Typiskt! Annars går "The Mentalist" på trean men jag har inte följt det från början så det kanske är lite dumt att hoppa in nu.

Nu kom grabbarna i familjen hem, dags att umgås lite. Ha en trevlig kväll! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: