2009-02-18
 22:13:36

S..

Det är EN knapp på mitt tangentbord som är seg. Den knappen heter S. Det är ganska irriterande för man skriver ju med den bokstaven ganska ofta. Kolla själv!
Idag har det varit en ganska okej dag. Okej, bortsett från det jobbiga Janne-passet på morgonen. Eftersom cafeterian var stängd kunde vi inte gå och handla frukost och alla blev bara mer griniga och hinkade i sig te istället. Synd för mig som inte dricker te.
Ja så efter skolan gick jag hem, träffade Emilie och vi gjorde varm majs med curry, grillkrydda och salt. Låter det inte gott? Testa själv! Jag var också skeptisk, men älskar det nu. Det är ungefär som "Majs I Mugg" som de säljer bl.a. på Heron CIty i Kungens Kurva.
Vi såg på The Simpsons, jag hjälpte henne återigen med en NO-uppgift som senare blir prov och så gjorde vi en ansiktsmask som blev rätt lyckad. Len som en babyrumpa i ansiktet nu! I alla fall nästan.
Gick hem vid sex, gjorde mat till ljudet av en kurrande mage. Jag hatar att vara överdrivet hungrig. :(

Gympa som start på dagen imorrn, vi har vår käre SO/SV-lärare som vikarie och det lär bli mest lekar och gymmet. Skönt. Jag orkar bara inte ha en massa ansträngande grejer på morgonen. Vi slutar dessutom tidigt (14:05) så man kanske hinner göra något trevligt då. På fredag är det filmkväll hos Fredrik, sen sover jag över. Så det kanske inte blir ett inlägg då, men det får vi väl se.

Hoppas ni haft en bra dag förresten! Ska krypa ner och sova strax, ligger och snackar med Lisa över msn för tillfället. Äsch, behöver inte gå upp så jättetidigt. Det löser sig. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: