2009-02-05
 20:56:43

Kort skoldag!

Nationella provet i svenska var vår enda lektion idag, eftersom vi hade lunch efter NP, sen skulle vi haft spanska när vi hade lunch så den blev inställd, sen skulle vi haft två timmars lunchrast och sen matte, sen sluta, så Martin sa att vi fick gå hem! Så praktiskt taget hade man kunnat komma till skolan, göra nationella provet och gå hem! Men så nödvändigt var det tydligen inte. Maten var ganska okej ändå.
Sen var jag hos Fredrik, vi installerade en massa saker på hans dator (som jag inte fattade någonting om), spelade spel och såg på "The Boondocks" innan jag gick hem och träffade Emilie, som är överlycklig över att få åka till Romme imorrn och åka snowboard. Lycka till! (bryt inte benen)

Ikväll har jag lovat mig själv att sova tidigt, och jag hoppas att det ska gå att uppfylla för jag behöver verkligen sova.

PS! Jag känner ett mobboffer som borde leka på E4:an oftare... (och bli påkörd? Haha! Bara en person som fattar ;) )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: