2009-02-04
 22:44:03

Nationella prov i svenska imorrn

Känns lite smånervöst, men vi ska skriva uppsats om ett visst ämne - och jag älskar att skriva. Dessutom behöver vi inte komma ihåg något speciellt, utan det är bara att skriva precis det man vill.

Idag hade vi dock en helt vanlig skoldag. Långt pass i SO/SV på morgonen med Janne, gick rätt segt. Vi hade endast tre lektioner idag men slutade ändå fem över halv tre. Unbelievable. En lektion varade mellan 08:30-11:00 och en annan lång lektion varade mellan 13:15-14:35. USCH, DET ÄR SÅ DEPRIMERANDE! Men äsch, det är en termin kvar, sen har vi ett långt sommarlov att vila ut oss och förbereda oss över, sen börjar vi ettan igen. Fast på gymnasiet.
Det känns också lite nervöst, man vet liksom inte än vart man hamnar när man har fem olika val, man har en chans på fem att få den man mest vill ha och med mina betyg har jag en ganska liten chans att komma in någonstans alls. Har ju fått höra att jag kommer börja jobba på ICA efter gymnasiet med mina betyg, vilket känns ganska taskigt och man blir lite ledsen, men äsch. Jag ska jobba upp mig nu sista terminen! Få minst 200 poäng i alla fall...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: