2009-02-28
 13:47:26

Lördag

Snart bär det av till de gamla vanliga rutinerna igen. Sova vid elva, gå upp sju, gå i skolan från åtta till tre-fyra... Bara att skriva ner det får mig att vilja stanna hemma. Vi har ju ingen mjukstart heller, sånt existerar inte i Jannes ordförråd - eller handlingar. Pang på rödbetan direkt och bara ge järnet, ungefär.
På måndag fyller Emilie år och jag måste köpa något till henne. Det vore taskigt att inte göra det när vi nu ändå har känt varandra så länge. Så något ska hon väl ändå få, dessutom så fyller hon 16. Det är stort! :)

Så idag har jag nog inga planer. Kanske ska inviga det nya löpbandet som kom hem igår, det vore på tiden att jag började träna lite... he he.
I sommar kommer vi ju springa en massa; mässvarvet och Sjöängsloppet till exempel. Så det är väl lika bra att börja träna nu när man har möjlighet. Dessutom när man har ett löpband. Skönare att springa inomhus än ute när det är kallt och halt.

Klockan har i alla fall inte passerat två än, så någon chans finns det ju att jag träffar någon. Imorrn ska jag till Fredrik och plugga inför musikprovet, glömde alla grejer i skolan så jag ligger risigt till, provet är på tisdag...!
Wish me luck. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: