2009-02-22
 18:52:34

Irriterad

Jag kan inte ladda upp bilder här till bloggen från min mobiltelefon för att filformatet inte stöds. Vad är det för skitsnack, det är ju för fasiken JPEG-filer, som praktiskt taget alla program kan läsa av. Så varför ska det inte funka här?

Emilie sov här från igår, vi låg och spelade tevespel hela natten fram till sex då vi dog. Vaknade vid elva och var helt förstörd över att klockan inte blivit mer än så lite, försökte somna om men Emilie satte igång sitt spelande igen och då kunde jag inte sova.
Låg och slöade till ett, käkade lunch, slöade igen till tre, halv fyra då hon drog hem. Jag har precis ätit och av kvällen återstår bara slapp och teve.
Imorrn ska jag till Farsta med Emilie och Fredrik. Jag och Emilie ska ta foton till legitimation, vilket är ganska efterlängtat nu som vi båda skulle ha gjort för ett bra tag sen. Så imorrn fixar vi det troligtvis, annars hittar vi nog annat att göra i Farsta. Det är måndag imorrn - men no worries, det är SPORTLOV! :)
Ha en bra kväll!



... ge mig sommar nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: