2009-02-09
 22:12:55

INSOMNIA

Skola idag då (nähä??), det kändes inte så roligt när man höll på att somna under varenda lektion. Borde sova längre, gå och lägga mig tidigare. Men jag ligger ju för fan redan i sängen, när ska man behöva gå och lägga sig? Efter Simpsons?! (som slutar åtta, för de som inte visste om det) Nej, jag tror jag står över det, va. Men hur ska jag lyckas somna tidigare? Man kanske kan ta hjälp av Apotekets sömnhjälp som går på reklam nu. Ni vet när det flyger en massa får över sängen och det är alldeles mörkt i rummet... Sen garanterar de ju även pengarna tillbaka om metoderna/tabletterna inte funkar, så det kanske kan vara värt att betala 400 kronor... eller nä. Never mind.
Men det gör mig faktiskt galen! Imorrn ska jag upp kvart över sju. För många är det katastrofalt sent, för mig är det snarare katastrofalt bedrövligt tidigt. Jag är ju van vid att sova till tolv på helger, och visserligen har vi bara två dagars helg så det borde inte påverka mig så mycket, men eftersom det är positivt är det klart att det påverkar mig. Och jag har ganska svårt för att anpassa mig. Tycker man inte att jag borde ha vant mig nu som har gått mer än halva livet i skolan? Jo.

Den obehagliga känslan i magen vill inte försvinna heller. Fan, ska man gå och ha det såhär flera veckor i sträck? Jag orkar verkligen inte. Det blir nog nästan värre för varje dag. Kanske för att jag känner på mig att något ska hända.
Men jag hoppas verkligen inte att det är så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: