2009-02-06
 18:09:19

Fredag den 6/2-2009.

En snabb notis bara, visste ni om att ni kan hitta min blogg på www.bloggportalen.se? Registrerade mig faktiskt för några dagar sen, jag hoppas på att allt fler börjar läsa min blogg, kommenterar och så. Skulle faktiskt vara ganska kul. Kanske inte bli lika populär som exempelvis Blondinbella, för berömmelsen kan lätt stiga en åt huvudet (vilket det kanske har gjort för henne...?) och det är nog inte kul.

Tänkte berätta lite om dagen i korta drag, vi fick tillbaka matteproven och jag är glad att jag klarade mig. Vi började jobba med andra världskriget under Jannes långa pass på slutet och fick lite info om nästa vecka, med ett nationellt prov kvar i svenska att avklara (även det svåraste - MUNTLIGA DELEN..) vilket kommer bli ganska nervöst men vi är en grupp som kommer att prata ihop. Dessutom har vi provet i slutet av dagen när alla lärare slutligen har tappat alla förväntningar och ändå ger oss högsta betyg. Så det är nog en fördel. Dessutom hinner man skaka av sig all nervositet, vilket är bra för mig som alltid blir ett nervvrak när man ska stå och snacka inför en grupp...

Snart är det dags för mat och ikväll blir det fredagsmys. Helgen är fri hittills, men något lär jag hitta på. Ha en bra kväll!

PS! Har ni också märkt att Fox On Demand på www.fox.com bara funkar i USA? Synd, för annars hade vi i Sverige också kunnat se serier som The Simpsons på nätet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: