2009-02-15
 18:43:43

090215

Jag är ett litet mobbat barn som sitter i min hörna, med en dator och skriver blogg, där typ två stycken läser den.
Vad fasen, jag hade fjorton läsare som mest på alla hjärtans dag, igår, sen idag... vill jag inte veta. Vad liten jag känner mig!

Vem i din klass, klass 9C...

har längst hår? Linnéa
har finast ögon? Ingen aning.
är längst? Fredrik
är kortast? Lisa? :)
har störst fötter? Johnson
är rikast? Haha någon jag redan rånat... Skoja. Vet inte.
är bäst? Jag?!
är roligast? Svårt val, alla har ju sån jävla torr humor. Men om jag måste välja, så säger jag Armin. Förlåt.
bor närmst mej? Lisa hos hennes mamma.
är blondast? I hårfärgem så Linnéa, Louise eller någon. Till sättet... ska vi inte nämna några namn.
är smartast?
Niklas K.
har tjej/kille? Jag, Fredrik, Lisa, Ludde, Erika.
har coolast mamma? LISA!
har coolast pappa? Armins, för hans pappa ger honom toffla.
är latast? Johan. Hahaha ta inte illa upp. ;)
använder mest smink? Vet inte, men jag ligger farligt nära toppen tror jag.
är äldst? Niklas K.
sportar mest? Mustafa Mohammed den vite eller någon av fotbollskillarna.


Lisa

Hehe ja min mama är tyff ;)

och JA, jag är kortast........ :(:/:(:/:(:/:( xD

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: