2009-08-18
 21:36:26

Katrin Zytomierska - faktiskt en härlig brud

Ska nog egentligen sova ganska snart. Somnade lite sent igår kväll så det blev ganska sömnigt i plugget.
Gjorde precis ett test på Facebook som benämndes med "Vilken bloggerska är du?". Mitt resultat blev ingen mindre än Blondinbella. Nej okej, ett alldeles för uppenbart skämt. Jag blev Katrin Zytomierska. Och på ett sätt tar jag det faktiskt som en komplimang. Inte för att jag liknar henne. Men jag gillar hennes humor. Hennes elaka, hjärtlösa och obarmhärtiga humor som alla andra bara hatar. Okej, finns hittills en jag vet som gillar henne, besides myself. Kate (själv blev hon Kissie på det där testet. Jag lider med henne, gott folk). Tack för att du står på min sida, hehe.
Ja, men inte är det mycket fel på Katrin inte. Ibland kanske hon skriver lite flummiga inlägg i sin blogg, som kanske inte är sådär jättegenomtänkta. Men vad gör det. Man lever ju trots allt bara en gång.


Nej, dags att slagga. Hörs imorgon, hoppas ni hade en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: