2009-08-24
 18:29:31

Snygga skor på Bianco!

Phew, så nu är man hemma! Träffade Sandra inne vid T-Centralen som vi brukar, letade sedan efter, samt hittade, Wayne's Coffee där vi satte oss och fikade. Den ligger något krångligt beläget inne på Mio, möbelaffären. Man får ta och leta sig fram lite, men det kanske är värt det ändå. Misstaget jag gjorde igår på Wayne's i Farsta (vad fet jag låter som fikar två dagar i rad... tyvärr kommer det fler onyttigheter strax!) med cheesecaken gjorde jag idag inte om. Bra det.
Inne på Wayne's satt vi och snackade ett bra tag, sen drog vi ut och gick in på SOUK, bland annat på Bianco Footwear där jag hittade ett par ursnygga skor för ett kanonpris! Köpte dem tyvärr inte, men det ska jag göra någon dag har jag bestämt (om affären finns kvar...)




Ett par skitsnygga klackskor, hittade innan balen ett par liknande fast krämfärgade.




Ursprungspriset låg på 600 :-, men sen sänktes priset med hela 75 % för att affären ska lägga ner inom kort.
Det nya priset blev följande...




... 200 kr! Förstå vad lyckligt lottad den som köper dessa är. Någon hinner ju definitivt före mig...


Jaha, så något surmulen var jag alltså när vi gick därifrån. Men äsch. Måste ju faktiskt spara lite pengar, nu när jag får studiebidraget ska jag endast slösa på hälften varje månad. Max, alltså. Det är ju inget tvång, hehe. Bara bra om man inte behöver handla för maxbeloppet, så man kan spara lite mer. Har bestämt mig för att nu spara till en ny mobiltelefon (den jag har nu gör mig galen). Sen får vi se vad som händer.


Visst fasen, glömde berätta om min andra onyttighet tidigare idag. Vi åt kebab till lunch. Haha! Gissa vem som kommer bli fet under gymnasietiden? *räcker upp handen* Stackars mig.


Sandra

det var en mysig dag! skorna var sjukt fina o passade dig:) puss <3



PUBLICERAT: 2009-08-24, 23:05:04 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: