2009-08-07
 01:54:32

Jobbigt, irriterande - men ibland kul

Okej. Just nu är jag med om någonting riktigt skumt på Facebook/Zynga's Texas Hold'Em Poker.
Sitter alltså och spelar poker, snackar lite med mina medspelare, bland annat en kille jag känner sedan tidigare. Helt plötsligt börjar en tjej vid namn Fanny skriva till mig. "Hon" påstår att "hennes" man sitter vid datorn för tillfället och skriver till mig. Så okej, vi antar att det är en kille då (litar inte på folk man snackar med över nätet). Han skriver en massa grejer, frågar saker. "Are you still a virgin?" "Do you like having sex?" "Do you have a boyfriend?"
Antingen så ljuger hon och är lesbisk, eller så talar hon sanning, och hennes man är otrogen. Får hoppas på det senaste, jag vill ju inte ha någon lesbisk brud på halsen...


Alltså... Ibland kan det vara kul. För då kan man driva lite. Men just nu känner jag att jag inte orkar. Kanske borde överdriva det hela och anmäla honom/henne för sexuella trakasserier? Haha. Nej men allvarligt. Jag vet inte vad fasen jag ska göra. Jag borde byta till någon jätteful bild på typ fyllot i The Simpsons, ni vet Barney Gumble. Hade ju den bilden förut, men saken är den att mina vänner kanske får svårare att hitta mig på Facebook då, ifall att de vill bli vän med mig. Dilemma.


Nåja. Där hade vi lite fler klagomål. Kanske borde skaffa en ny kategori, klagomål? Fast den kanske lätt kan relateras till "ARG"-kategorin. Nåja, vi får väl posta det här inlägget där under då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: