2009-08-02
 00:24:20

Ännu en reklam

Och en annan reklam som stör mig är den där jävla Apoliva-reklamen med den läskiga bruden som står och sjunger i snöblandat regn, åska och sol.



Modell: Adina Fohlin


Men! Vet ni vem hon liknar? Jo, ingen mindre än den här snyggingen.




Yeah! Om 80 år ser Apoliva-tjejen precis likadan ut. Likheten är nästan slående redan nu, eller hur?


Jag förstår inte varför man gör såna här reklamer. Polly och Apoliva ligger just nu högst upp på min (om jag ändå hade en sådan) diss-lista.
Men ärligt talat, varför gör man dem? Vanligtvis för att försöka sälja sin produkt bättre. Men inte blev jag mer sugen på att köpa något från Apoliva när jag såg den här reklamen inte. Kommer jag se något från dem i affären ser jag bara den där läskiga tjejen inbränd på näthinnan. Jag tror inte jag har lust med det heller. Ingen Apoliva och ingen Polly heller för den delen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: