2009-08-04
 23:28:15

Plågsamt

Kvällen har anlänt och jag ligger tidigare till sängs än väntat. Tror jag börjar bli sjuk eller något... det känns i alla fall inte bra.
Har torrhosta, ont i halsen och... känner mig inte som jag borde. Får ont i magen så fort jag äter något. Magen krampar och protesterar. Kanske en vikt-alarmklocka? Nej, det tror jag inte. Men jag får se vad som händer framöver. Såhär kan det ju inte fortsätta.


Vi började kolla på en film som vi tankat ner, tydligen hade Jackie Chan producerat filmen. Under alla förväntningar. Det funkar inte när han inte är med i filmen. Oklar handling och skumma skämt. Nej, ingenting värt att se. Så dålig film att jag inte ens minns vad den hette, och vi såg inte ens halva filmen, haha!


Okej, så jag kommer nog somna tidigare inatt. Skönt, det kan behövas nu när man tydligen börjar bli sjuk. Eller något.
Gah, måste man bli sjuk? Jag hatar det. Även om jag nästan aldrig blir sjuk så är det en pest när jag väl blir det.


Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: