2009-08-30
 13:29:03

Tjohoooo

Jag trodde att jag inte skulle få sova länge i natt alls. Somnade rätt sent, men vaknade vid halv ett ungefär. Åh, så skönt. Nu kanske man kan komma till skolan utvilad imorgon.
Har tjatat på Emilie lite nu, så hon ska masa sig hit från Ted och så ska vi färga mitt hår igen. Som jag sa förut, hoppas att det inte ramlar av nu. Okej, det var väl några veckor sen. Här färgade jag håret. Det var den åttonde. Så det borde nog vara lugnt nu, nästan en månad sen snart. Okej, om en vecka. Men tre veckor då. Det ska nog gå! Tror dessutom att vi råkade köpa en toning sist. Tur att jag nu köper hårfärg med Emilie som har varit med om detta ett antal gånger och kan se skillnad på toning och färg. För det kan inte vi, tydligen.


Nåja. Har inte så mycket annat att göra idag, jag ska ju umgås lite med Emilie och ja, färga mitt hår. Sova tidigt ikväll och sen blir det skola imorgon. Edicons hemsida funkar... YES! Äntligen! Så nu kan man kolla schemat.
Vi börjar halv elva imorgon (wohooo) men vi som har spanska slutar fem (mindre woho). Fan! Det börjar bra men slutar dåligt. Har man hört det förut, kanske?
Vet ni, jag var så onödig att jag räknade ut hur många vi är som går på Edicon i Liljeholmen. Vi är bara 158 elever här! Haha, den sista åttan måste stå för vår klass...


Ska ner och äta, sen kommer Emilie. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: