2009-08-04
 13:18:47

Walk idiot walk

Jag känner att jag är fast i det här med att blogga.
Jag uppdaterar ganska ofta, så fort jag har tid och lust.
Ibland gör jag det till och med omedvetet.
Vilket kanske inte är så bra om man inte tänker på vad man skriver.


Sitter här och funderar på vad jag ska göra idag. Jag vill åka någonstans, men inte själv.
Jag har ont i halsen på köpet, men det varar förhoppningsvis inte länge.
Kan fan inte sluta tänka på att jag snart börjar skolan. Jag vill inte gå och tänka på det de sista två veckorna jag har kvar i friheten, innan man måste kastas in i verkligheten som innebär ansvar, studerande och tidigare läggningstider. Och tidigare morgnar.


Okej, dags att hitta på något. Först äta lunch. Sen ska jag ut.
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: