2009-08-20
 19:11:45

"Har man snopp är det gratis att kissa"

Hej hopp!
Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket idag, men jag kom faktiskt hem vid sex ungefär. Direkt efter skolan drog jag in till centrum och väntade på Fredrik för att han skulle komma tillbaka till Liljeholmen med bussen. Sen väntade vi ett bra tag på att Settan skulle göra sig klar, men sen träffades vi inne vid Hötorget. Satte oss vid en musikaffär precis vid tunnelbanan och vi blev kvar där ett väldigt bra tag. Jag fick det bevisat att Settan verkligen borde ha gått vidare i Idol. Verkligen!


Drog hem vid halv sex ungefär, efter att ha stått och velat fram och tillbaka om jag skulle köpa silikondroppar till håret eller inte. Mitt hår är ju så torrt och slitet, så det behövs verkligen. Nåja. Det blev inget idag i alla fall. Är lite fattig... så jag måste vänta tills studiebidraget ramlar in på kontot. Wohoo!
Ikväll ska jag somna tidigare så jag inte blir lika trött som jag var imorse. Jag missade 22-bussen, så jag tog den som gick 31 istället, var framme fyra minuter tidigare än skrivet på SL:s hemsida, så jag tjänade lite på det. Ändå kom jag till skolan fem minuter innan vi började. Hm. Jag börjar tydligen gå snabbare, hehe.


Läste en grej på Aftonbladet att det typ aldrig kostar något för män att kissa i en pissoar, men för brudar som sitter ner på en vanlig toalett ska det minsann kosta en femma. Så om man har snopp får man kissa gratis. Orättvist. Jävla män alltså. Jag ska bli feminist. Haha!


sett

Fin dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: