2009-08-31
 13:00:04

Sitter i skolan

Hallå!
Kom tjugo minuter för sent eftersom jag missade första bussen. Typiskt mig när man får sovmorgon och sen kan det tolkas som att det inte var tillräckligt med sovmorgon... Rikard var i alla fall inte i klassrummet när jag kom hit men sa inget senare heller. Får bara inte göra det till en vana att komma sent.


Vi käkade på McDonalds där det var fullt som vanligt. Eftersom vi hade tjugo minuter senare lunch än vanligt idag vore det idiotiskt att ställa sig i kö till restaurangen. Så vi gick till Donken istället, och det kanske var lika dumt.
Idag skulle vi ju ha slutat fem. Men gissa vad? Någon där uppe gillar oss! Vi slutar istället en hel fotbollsmatch (hehe) tidigare! 15.20 slutar SGM (studiegruppsmötet) och då slutar skoldagen. Moderna språk börjar nästa vecka istället, den 7/9. Vad skönt!


Kollade igenom lite kurser vi kommer att kunna ta senare, typ i tvåan. Jag blev jättesugen på att ta Psykologi A, samt Mediekunskap. Wow, om man får blanda lite hur som helst så vore jag i himlen. Jag hoppas på att man får göra så. Typ... skräddarsy sin utbildning. Men det borde väl gå? Eller är jag lite efter? ;) Det är i alla fall något jag skulle vilja studera. Väldigt intressanta ämnen båda två, dock olika men sån är jag, antagligen.


Nej... jag kanske inte borde skriva mer. Egentligen ska jag jobba, men jag har verkligen idétorka just nu. Tur att man kan arbeta hemma också via hemkatalogen! Men vi hörs senare i alla fall. Ha en bra dag! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: