2009-08-03
 15:44:54

Ett besök i en "gammal" skola

Hallå igen.
Mötte som sagt Elin utanför Örbyskolan, sen vandrade vi vidare till skolan vi hamnade på efter sexan och som vi nyss slutat i - Sjöängsskolan. Tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och be dem fixa ut mina betyg nu så jag slapp ringa senare, så efter att ha träffat på Rebecka och Jonna som sen följde med oss, Jaana (från cafeterian), Lovisa, Ida och två andra snubbar jag inte kände till, så gick vi upp till expeditionen. Gunnel satt självklart där, så jag bad henne att skriva ut mina betyg vilket gick fint. Och som pricken över i kom Janne ut från ett möte och hälsade på oss. Gah, vad man har saknat honom. Det får bli till att man går dit och hälsar på lite grann då och då nu när man börjar i en annan skola.


Så nu behöver jag egentligen inte oroa mig längre! Bara att ta med sig betyget till Edicon måndagen den 17:e, dvs. om två veckor!!!, och se glad ut. Hoppas det går bra där... det är fan inte långt kvar tills vi börjar nu.
Om det är någon som har lust, kan ni gärna kontakta mig via kommentarsboxen eller mailen på [email protected] och berätta om dina första intryck av gymnasiet och lite sådant. Helt enkelt hur första året var. Det skulle verkligen uppskattas! Jag är jättenervös inför skolstarten och för hur det kommer gå med alla i klassen, vad de kommer att tro om mig och så vidare. Det har lyckats bra i Sjöängen, men i Örby gick det verkligen bottendåligt. Vill inte ens minnas den tiden.


Nåja. Ska ta och läsa den tredje boken ur Magenta Orange-serien som jag fick hem idag. Totalt kostar den, med frakt på 22 kr, 62 kr! Det är väl ingenting för en bok, kom igen. För er som undrade vart jag fick tag på boken så kan ni klicka här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: