2009-08-07
 23:34:48

Strepsils smakar äckligt men gör halsen bättre

Hallå hallå. Någonting som är väldigt konstigt just nu är att jag är trött. Visst är det lite skumt, med tanke på att jag brukar somna ungefär fem timmar senare än den aktuella tidpunkten.
Glott på dumburken och ätit mat, mer har jag egentligen inte gjort ikväll, sen senast jag skrev då.
Jag har knappt ont i halsen längre, skönt. Det lönade sig att äta nudelsoppa hos Emilie, samt ett par Strepsils. Skönt.


Så... Jag har nog inget mer att berätta om dagen. Vi hörs imorgon istället. Godnatt!


(Just det, bloggen slog rekord idag med 34 unika läsare. Hehe, än är jag inte riktigt bland storfräsarna. Långt ifrån. Men det är en bra början, för mig som brukar ha i genomsnitt femton unika läsare om dagen.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: