2009-08-15
 21:49:59

TV for dummies

Hallå hallå.
Jag sitter och ser på teve, helt värdelöst egentligen.
Det går två skräckfilmer och en skräpfilm på teve just nu. "The Village", "White Noise" och sist skräpfilmen "Snuten i Hollywood". Har inte lust. Och jag orkar inte heller sätta på en egen film, så jag får väl skylla mig själv lite.
Har målat naglarna alldeles blodröda (uttråkning...) och det var ett riktigt dåligt nagellack som inte kan sluta kladda. Det brukar ju torka på någon minut men... inte det här nej. Valde tydligen fel, typiskt mig.


När som helst får jag sällskap så då måste jag fokusera på dem. Vi hörs lite senare, ha en fin kväll!


Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)



PUBLICERAT: 2009-08-16, 00:09:34 | URL: http://www.minnies.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: