2009-08-16
 11:57:25

Tjohoo, skola imorgon! (kill me)

God morgon! Nu vaknade jag av mig själv för inte så längesen och är inte så jättetrött... Ungefär som jag brukar vara när jag går till skolan. Vilket jag ska redan imorgon. Hur ska jag kunna somna vid typ tio ikväll och vakna sju imorgon bitti?! Panik!
Ska till stan i alla fall, ladda upp med lite grejer. Jag tror jag åker till Högdalen lite tidigare än killarna, jag måste snabbt in på Bokia och se ifall de har någon vettig kalender där för ett bra pris. Min budget ligger just nu på 200 kr, så det blir väldigt svårt.


Det fanns ju faktiskt en på Ordning & Reda som kostade femtio spänn mer... men om jag köper den kommer hela familjen att bli ganska sura. "Hur kan du köpa en sån här liten kalender för 250 kr?!?!" Ja... Den är ju snygg, så jag skulle inte ångra mitt köp, kan jag lova. En tillhörande anteckningsbok kostar ca 170 kr. Kul. Fasen vad dyrt.
Annars vet jag inte vart jag ska få tag på en kalender. Någon som kan hjälpa mig?


Ska ner och äta något snabbt, kanske hinner skriva något innan jag åker. Annars får ni ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: