2009-08-16
 18:58:01

En runda på stan

God kväll! Haft en bra dag?
Har precis ätit, kom hem för ungefär en timme sen, handlade mat och åt. Så mer har jag inte hunnit göra.
I stan gick vi runt i en hel del affärer, bland annat inne på SOUK, PUB och inne vid Gallerian. Rasmus fick tag på en tröja och Fredrik en ansiktskräm (han är väldigt mån om sitt ansikte, he he). Själv gör jag ett nytt försök imorgon med mamma och vi ska hitta en plånbok och en kalender till mig. Jag slutar ju rätt tidigt med tanke på att det bara är upprop, så då hinner man mycket.


Och värst vad fint väder det blev idag! Glömde ta en outfit-bild (det brukar jag i och för sig inte göra men jag tänkte på det imorse och glömde det senare), ni skulle ha sett. Såhär kan jag beskriva den i alla fall:

- Jeans: Victoria Beckham
- Rött linne: Gina Tricot
- Korallfärgad lång kofta: La Redoute



Jeans? Kofta? Mamma sa att det kanske skulle bli kallt. Men när jag stod där ute och väntade på bussen ångrade jag mig. Tur att jag hade linne under i varje fall, så man kunde ta av sig koftan väl inne i stan, folkmyllret och värmen.
Nej okej, ska hitta på något annat nu, men bloggar om ett litet tag igen. Ha en fin kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: