2009-08-01
 23:37:05

Reklam nuförtiden, alltså...

Det går en skum film på femman där den elaka killen i Titanic (Nathan Hockley, som skulle ha gift sig med Rose) är med och någon krullhårig rödtott också. Vet inte vem hon är, har inte kollat vad hon heter heller. Skum film. Väldigt.
Så... tänkte irritera lite. Det tycks ge läsare när man irriterar. Så varsågoda.


Åh, Polly! Vad gott!
Åh, Polly! Vad gott!
Åh, Polly! Vad gott!
Åh, Polly! Vad gott!
Åh, Polly! Vad gott!
Åh, Polly! Vad gott!


Ser jag den reklamen en enda gång till tänker jag fanimej aldrig mer äta en Polly.
Och inte nog med det var jag rädd för att äta Polly när jag var liten pga en reklam som gick då.
Det var en kille som hade köpt en påse Polly och han bjöd sin kompis på en. Så fort snubben ätit en Polly fick han blå öron. Ja, jag var väldigt lättpåverkad av media då. Tur att man inte är det nu, då.






Okej. Jag vill inte ha någon mer Polly i hela mitt liv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: