2009-08-05
 12:08:44

Sick and tired

Ååååååååh. Ursäkta, jag måste bara klaga lite.
MItt liv suger just nu. Jag är sjuk. Och det brukar jag aldrig vara.
Jag har ont i halsen. Jag hostar. Mitt huvud sprängs av huvudvärk. Jag rör mig utomordentligt långsamt. JAG VAKNADE NIO IMORSE, EFTER ATT HA "SOVIT" I FEM TIMMAR. Det här är för fan inte sant.
Och så är det fint väder ute, själv kan man ju inte gå ut utan att nästan svimma. Typiskt!





Okej, så vad ska jag hitta på idag? Jag ska väl sitta hemma. Sitta hemma och ruttna. Förhoppningsvis friskna till snart! Jag hatar att vara sjuk. Speciellt såhär. Jag vet inte ens vad jag ska kalla min "sjukdom". Det är ingen klassisk förkylning med rinnande näsa, hosta (jo det har jag, fast mer torrhosta), nysningar stup i kvarten och feber. Nej, bara torrhosta. Och huvudvärk som inte går över. Gaaah. Rädda mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: