2009-08-24
 20:09:57

Två roliga bilder

Oj. En temporär bildbomb i min blogg, ser jag nu. Haha, jag borde egentligen lägga upp bilder oftare. Men jag är så kass på att ta kort när det väl händer kul grejer.




Visst skulle det vara coolt att vara gift med denne man?
"Vad heter du?" "Nathalie." "Jaha... efternamn?" "O'Yeah."




Var inte säker på om jag skulle ha med hans ansikte i bild ifall att han inte hade velat det. Man vet aldrig. Så jag censurerade, hehe. Motivet på tröjan syns inte här men det ska stå "WHO THE FUCK IS BLONDINBELLA?" (ursäkta om jag gjorde någon upprörd med "the F-word").


Synd att den här tröjan inte fanns i Kissie-version! För Blondinbella har ju i alla fall blivit någon med nätshopen Bellme.se och bloggen, men kom igen. Någon som Alexandra "Kissie" Nilsson kan aldrig bli något stort så länge hon pratar illa om sina läsare och alla andra som hon är avundsjuk på. Hemsk liten flicka (på 18 år...).


Och på tal om bloggkonkurrenter har ägarna till de två största bloggarna här i Sverige gjort ett intressant samarbete i radioväg som vi snart kommer att få höra mer om - nämligen Blondinbella och Kenza! Kul kul... mer info om det kommer alltså snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: