2009-08-30
 17:25:50

Titta här!

Färgat håret nu! Såhär blev det:




Mycket nöjd. Däremot har håret inte torkat än men det ska jag fixa snart. Därför är det fortfarande väldigt frissigt, jag som älskar att rufsa håret med handduken. Så vad säger ni? Hiss eller diss? Själv gillar jag det verkligen. Det blev ett helt nytt jag och nästa steg blir att färga ögonbrynen ljusare. Det passar inte riktigt in på mig med svarta ögonbryn och blont hår. På vissa är det skitsnyggt. Men med min hudfärg så är det nog bäst att inte mixa. Så Emilie ska hjälpa mig i veckan att bleka ögonbrynen också. Det blir nog fint.



Hahaha! Jag hoppas att ni inte gick på det. Gud nej. Såhär ser jag inte ut. Jag har en peruk på mig på bilden ovan. Emilie kom visserligen hit, men vi hittade ingen tillräckligt svart hårfärg inne på Vivo så vi ska handla en på ICA i veckan istället. Imorgon hinner jag ju bara åka hem efter skolan och äta middag. Sjukt att man kan sluta så sent!


Nej, nu tänkte jag hitta på annat. Vi hörs senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: