2009-08-17
 15:35:01

Tidernas värsta videobloggare

Herre... min... skapare... vilken... irriterande... jävla... brud!
Hoppas fan inte min dotter blir likadan. Det här var den värsta videoblogg jag någonsin sett. Helt fantasilös. Bara en massa "mm", hårfixeringar och fula halvflin genom hela filmen som är knappt två minuter lång. Den känns faktiskt längre än vad den är.
Amanda var det. Punkt blogg punkt SE. Jaså? Trevligt att råkas. Hoppas du är stolt över dig själv. Hoppas dina föräldrar är det.
Innan de ser det här inlägget.


Och just det. Glöm inte att höja volymen om du vill garva lite.




JOSEFINE

Sv: Ja det gör jag :) Ah jag vet många som börjar både idag, morgon och på onsdag.



Jo jag tror vi kommer slåihop ett par klasser när vi har matte och så. Men sen har vi ju våra egna linjer. Och där blir det bara vi 6. Haha.



Okej. Ja det kan jag förstå. Men det är nog lite mer komplicerat nu när man går gymnasiet.



Jag ska försöka! KRAM



PUBLICERAT: 2009-08-17, 17:28:13 | URL: http://jjossefinee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: