2009-08-16
 20:30:05

Sommarresumé - lagom till skolstart och höst...

I sommar har jag hunnit med detta:

  • Fått soleksem för första gången i mitt liv
  • Besökt en spansktalande ö (som tillhör Spanien då, men den ligger inte i Spanien) som jag alltid velat
  • Blivit psykiskt starkare
  • Kanske till och med lite fysiskt också
  • Färgat håret svart som jag ville redan innan sommaren
  • Slutat bita på naglarna helt (nu går de bara av självmant istället...)
  • Upptäckt skrämmande egenskaper hos en del människor
  • ... men även upptäckt många härliga egenskaper hos en del
  • Fått höra minst en rejält överraskande nyhet
  • Ändrat åsikt om en eller flera personer
  • Börjat skriva igen
  • Börjat blogga ännu mer än tidigare
  • Tagit mig någorlunda ur något som gjort mig oerhört ledsen och deprimerad
  • Insett en massa bra saker och lärt mig att livet faktiskt inte bara kretsar kring en sak/person
  • Fått mycket friskare hår (det är inte lika torrt längre, tack och lov för det)
  • Lärt känna någon ny
  • Tagit upp kontakten med någon gammal vän

Det är väl ett urval, antar jag, hehe. Ska hoppa in i duschen och försöka sova sen, ska ta mig upp vid sju imorgon. Åh!
Jag tror jag hinner blogga snabbt innan jag drar på upprop. Ha en fortsatt fin kväll, ni som inte har skola imorgon... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: