2009-08-17
 07:35:55

Skolstart... Neeeeeej!

God morgon. Gissa vem som är trött?
Har inte gått upp såhär tidigt på två månader drygt. Ändå ska man upp timmen tidigare under vanliga skoldagar snart. Och vi får se hur länge jag pallar det.
Jaha... så jag börjar tio egentligen men måste piggna till rejält, äta mycket och fixa mig innan - och det tar tid må jag lova. Speciellt det där med att äta frukost. Jag är ingen höjdare på sånt. Är oftast för trött för att äta frukost och får inte ner en enda smula. Men idag så. Nu ska det gå, hehe.


Och usch, vad jag är nervös. Haha, jag var så desperat igår kväll att jag googlade på min skola. Hittade en hel del lugnande grejer, man kunde sätta betyg på skolan; lärare, skolmaten, hur
Hör väl av mig när jag kommer hem antar jag... Det kanske syns i mitt skrivande att jag inte är på topphumör? Nej, jag vet. För jag är nervös. Gah. Försvinn, dumma rädsla.


Ni andra, som inte börjar skolan idag, får se till att ha en bra dag. Själv ska jag se till att inte min heller går åt helvete. Puss och kram på er


Sandra

ring mig när du kommer hem <3 hemnumret har du fått på fb <3 lycka tiiiill!



PUBLICERAT: 2009-08-17, 12:21:50 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: