2009-08-21
 11:11:38

Onödig skoldag

Idag hade vi en väldigt kort skoldag. Onödig kanske, som rubriken lyder. Vi började 09.00 och slutade 09.35. Kul.
Vi skulle egentligen bara redovisa för veckans projekt, utvärdera osv.. Vi hann till och med fika med bullar och grejer.
Rikard är bra. Han påminner om Martin på något sätt. Typ... tränar och så. Plus att han är en grym lärare som är både snäll och jag tror att han kan vara sträng om han nu vill det. Fast det behövs inte i vår minimala klass.
Jag tror förresten att han är vegetarian, för han käkade det vegetariska alternativet när vi andra åt schnitzel i restaurangen. Och ris, istället för potatis. Skumt.
Sen dess har vi förvisso bara ätit på Donken, men även det är bra, dock inte för många gånger, hehe.


Jaha... så nu har jag hela dagen framför mig, däremot sitter alla andra med ansiktet ner i skolbänken. Och jag sitter här hemma i soffan med laptopen i knät. Ibland älskar jag att vara skadeglad, hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: