2009-08-02
 13:52:54

Minskat shoppingsug

Tja! Vaknade nyss, ska ner och få i mig något. Idag är det sol, så nu blir det jag som tvingar med mamma till stan igen. Hehe, det kommer väl förvåna henne.
Jag fattar liksom inte, jag vill inte shoppa kläder längre. Så fort jag ser kläder... ser jag ingenting jag vill ha. Det spelar ingen roll vart man går. Jag har tröttnat, antagligen.
Och det var ju inte så längesen jag köpte kläder för en överraskande hög summa, så man kan väl börja shoppa senare.
Många kanske tänker "men guuuud, ska du inte ens köpa nya kläder inför skolstarten?". Nja. Varför? Min nya skola har inte sett min garderob, så jag behöver inte bry mig om att komma i något nytt. Allt är nytt för dem, så ha!


Dags att äta, hör av mig sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: