2009-08-18
 19:20:01

Jävla Facebook!

Jag skulle gå med i nätverket för EU IT-gymnasiet Stockholm (Edicon hette tidigare EU IT-gymnasiet och har ännu inte bytt namn... på Facebook, alltså) och råkade trycka på "EU IT-Gymnasiet I Danderyd"... men när jag skulle byta fick jag inte göra det. Meddelandet lyder:
"Du har redan bytt skola en gång under det senaste halvåret. Facebook tillåter inte att man byter skola för ofta och därför kan du inte byta skola just nu."


What's up with that? Det är väl inte Facebook som bestämmer om det är konstigt om jag byter skola ofta eller inte? Dessutom byter jag inte skola. Jag råkade ju trycka fel. Vilka jubelåsnor.


Så alltså om ett halvår kan jag äntligen byta till "EU IT-Gymnasiet I Stockholm". Om ett halvår kan jag byta skola. På Facebook.












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: