2009-08-29
 12:27:14

Jag hade en gång en båt (sen sjönk den)

Hej. Det är väldigt fint väder ute idag, vad skönt! Ska träffa Sandra sen och handla lite presenter till pappa som fyller år om fem dagar. Hinner inte handla imorgon då jag ska färga om håret med hjälp av Emilie. Vi får hoppas att håret tål det och inte ramlar av. Och att färgen håller i mer än en vecka denna gång.


Så jag får se vad jag hittar till pappa. Just nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska köpa faktiskt. Lite pinsamt men varje gång jag har köpt något har det inte riktigt känts som att det var uppskattat. Köpte ett Bluetooth-headset, en rolig mugg där Homer Simpson säger saker så fort man lyfter på den... mamma verkar inte heller ha större användning av det vi köper till henne. Okej, ansiktsmaskerna. Men tvålarna vi köpte förra året som kostade runt sextio spänn paketet har hon inte ens luktat på. Jag vet liksom inte vad jag ska köpa till folk för att de ska uppskatta det, om de ändå inte säger vad det är de vill ha.


Nåja. Ska fixa mig lite grann och sen ska jag ta och åka in mot stan. Vi får höras senare ikväll! Ha en riktigt bra dag ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: