2009-08-10
 01:08:45

Host host host... host.

Wow, det känns inte som att det var fem timmar sen jag skrev sist. Haha. I alla fall så blir det här mitt sista inlägg för natten. Orkar nog inte skriva så mycket mer med tanke på vad klockan faktiskt är just nu. Måste sluta skriva sådär jättesent mitt i natten vid typ tre. Om precis en vecka (klockan är över tolv och det är faktiskt måndag nu) börjar jag skolan. Gah. Jag vill inte.


Nåja. Har suttit här vid datorn och lyssnat på musik, sett lite halvt på "Casanova" med mamma, som jag skulle sett på bio med Jakob men vi bytte till en mer actionfylld rulle istället, "The Bourne Supremacy". Ganska bra ändå, det var väl bättre än att vi såg smörfilmen "Casanova".
Så ikväll har jag inte gjort mycket alls, med andra ord. Det jobbigaste med kvällarna är att min jäkla torrhosta blir som värst då. Igår natt (blir det väl nu med tanke på vad klockan är) kunde jag ju inte somna eftersom hostan tvingat mina inälvor att spränga sönder sig själva.
Tvättade håret tidigare idag för att försöka få bort hårfärgslukten men nja... det gick inget vidare kan jag erkänna. Försvinner väl snart. Dessutom droppar det grå färg från mitt hår när det är blött. Måste nog vänta ett par dagar med att över huvud taget sova på kudden utan handduk och tvätta håret. This is killing me.


Okej, ska nog sova nu. Åtminstone försöka, det duger ju. Hoppas ni hade en bra dag, min vart väl sådär. Ganska bra.
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: