2009-08-13
 18:13:14

Gymnasieångest/-längtan?

Hallå igen.
Det var ju tänkt att jag skulle vandra hem, till fots, men... det regnade och åskade på en del håll. Så jag hade inte lust. Drar hem ganska snart, det ser ut att klarna upp nu, skönt. Konstigt väder dock.


Just det. För inte så länge sen, vi säger en kvart-tjugo minuter sen, kände jag helt plötsligt att "vad kul det ska bli att börja gymnasiet. Kul att träffa nya människor, få lära känna nya omgivningar... Sen small det till och jag kom på mig själv. Varför skulle jag tycka så? Jag är inte sån. Jag är en nervös människa. Det kanske ska bli kul, men just nu är jag inte så pepp på det.


Okej. Så jag är riktigt utmattad i hela kroppen just nu. Vet inte riktigt varför, men det kan ju bli så ibland, hehe.
Ikväll har jag bestämt att ta tag i mina sovtider på riktigt. Och inte sätta på datorn mitt i natten och blogga pga sömnlöshet/rastlöshet. Jag SKA sova. Och om jag inte somnar så ska jag inte fortsätta att hålla mig pigg. Sen ska jag ställa väckarklockan på tio. Jag lovar! Dags att vänja sig nu, faktiskt. Jag menar allvar.


Nåja, vi hörs väl senare. Ha en fin kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: