2009-08-01
 13:28:16

Första augusti...

Hej allihop! (Inte riktigt Blondinbellas traditionella hälsning, men man börjar ju närma sig... Tyvärr.)
Sandra drog precis, hon skulle träffa en kompis i stan. Egentligen skulle de ses ett, men vi vaknade tolv heltrötta och orkade knappt gå ur sängen, så hon bestämde sig för att träffa kompisen senare.
Jag och mamma skulle ha åkt till stan idag, men det är inget vidare väder, och dessutom lär det vara proppfullt med folk - det är ju Pridefestivalen. Vi får avvakta och se vad det blir för väder. Blir det bättre så kanske vi åker in igen. Måste ju köpa en kalender och ny plånbok, som sagt.


Gah, det är, räknat med idag, 17 dagar kvar tills jag börjar skolan. Måste ringa Sjöängsskolan vilken dag som helst och be dem skicka hem mina betyg igen. Så typiskt att tappa bort dem, alltså. Och jag är redan tillräckligt nervös inför att börja i en helt ny skola med helt nya människor. Varför kunde jag inte gått i en skola som gick från ettan i grundskolan till sista året i gymnasiet?! (Ja, det finns några få sådana. Vad jobbigt, ändå.)


Ska ner och göra mamma sällskap, hör av mig senare om vi ska till stan eller inte. Ha det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: