2009-08-23
 02:18:46

En lyckad släktmiddag

Oj oj oj. Håller på att slockna här, men tänkte berätta lite smått om kvällen och bifoga en eller två bilder. Var riktigt dålig på att fota under kvällen, så det var inga släktbilder denna gång. Men det kanske kommer! Vi ska ju fira mig och pappa nu i september, så då blir det även lite fler släktträffar.
God middag med thaimat, trevligt sällskap och härligt umgänge under kvällen sen när det blev kortspel och annat.




Denna oredigerade bild påminner om att jag faktiskt måste skaffa mig en bättre kamera. Körde på mobilkameran ikväll och dess megapixel antal ligger bara på 2.0. Så när jag skaffar en ny telefon, vilket förhoppningsvis blir ganska snart, måste jag kolla extra på megapixel-siffrorna. I alla fall åt vi thaimat ikväll som sagt, mycket gott! Tigerräkor, fisksoppa, kyckling och annat.




Fick även en god drink som till utseendet påminde mycket om San Francisco, men smaken var helt annorlunda.


Totalt var vi tio personer hemma här ikväll; Kennet (min äldsta farbror), Lotta (hans fru), Janne (min andra farbror), Kicki (hans fru), Caroline (deras dotter) och Rasmus (hennes pojkvän) samt hela min familj. Det var rätt okej, skönt med få människor. Dock kunde vi blivit två fler om inte Therése behövt jobba, och om Sebbe hört av sig tidigare. Men dem får man väl träffa snart hoppas jag!


Så detta var väl min kväll i korta drag. Håller ju faktiskt på att somna här... klockan är trots allt strax efter kvart över två. Men jag hoppas att ni hade en bra dag samt kväll. Vi hörs om ett par timmar så jag får sova ut lite, hehe. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: