2009-08-21
 11:37:24

800!

(Detta är mitt åttahundrade inlägg. Låter kanske inte så mycket med tanke på att jag bloggat i ett drygt år... eller gör det? Jag vet inte. Men det är i alla fall en rätt hög siffra, så det firar vi!)


Det verkar som att de flesta storbloggar börjar köra lite renoveringar, stora som små. Kenza har skaffat en helt ny design och gått (liksom jag för ett litet tag sen) från rosa till svart/vitt. Blondinbella har gjort lite små ändringar. Dessie har skaffat sig en ny header.


Jag själv ändrar min design hela tiden... Behöver nog en helt ny tror jag. Men jag vet inte hur den ska se ut. De flesta har ju bilder på sig själv över hela headern... men jag har inga bra bilder på mig själv som jag kan skylta med. Nu när jag tänker efter har jag typ max sju bilder på mig själv här på datorn. Och fyra av dem är på mig själv och en eller flera andra. Hmm. Ja, jag har ju aldrig riktigt varit den som älskar att fota mig själv eller ens vara med på bild. Jag tycker liksom inte att jag blir så bra på bild, så det kanske är en anledning.
Och jag har inte riktigt lärt mig till 100% hur man gör med alla koder och grejer här på blogg.se. Så... jag får leta efter hjälp helt enkelt. Jag har i alla fall bestämt mig för att renovera om den helt och hållet. Ny header också. Den här var ju bara för ful.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: