2009-08-19
 20:51:02

Alla öden är värre än döden

Kom hem vid sex ungefär, höll brorsan sällskap som kände sig lite ensam. Sen blev det mat vid sju och sen dess har jag bara tagit det lugnt, var ute en sväng till efter maten också. Man får väl ta vara på det fina vädret nu, det börjar ju faktiskt bli höst, jobbigt nog.


Imorgon ska jag inte åka för tidigt till skolan som jag gjorde imorse. Var i Liljeholmen redan tjugo i nio... så jag strosade runt i centrum som en liten irrande höna. Kul var det dock inte. Så imorgon åker jag med bussen som går 08.22 och är framme 08.41. Om jag tar bussen som går 08.32 kommer jag fram 08.50 och då blir det tyvärr lite för tajt. Vill kunna gå i lugn takt till skolan med tanke på hur trött jag alltid är på morgonen.
Snart dags att sova igen... det är otroligt vad man måste sova tidigt och vakna tidigt för den delen. Nåja. Det är lill-lördag idag! Vilket betyder att det inte heller är farligt långt kvar till originallördag, hehe. Onsdag, imorgon torsdag. Inte så illa. Snart är första skolveckan avklarad redan. Det är kul att tiden går fort.


Tänkte dela med mig av en grym låt. Denna gång står Kent för underhållningen och bjuder på sin fantastiska låt "Elefanter". Skrev ju ner en del av texten igår, den delen som är bäst. Men hela låten i sig är självklart underbar den med.
Efter imorgon har nog alla börjat skolan tror jag, eller nej... Ludvig N börjar den 24:e, den jäveln. Ja, så hoppas jag att även vi kommer att ha det när vi börjar trean. Wohoo!





Puss och godnatt.


emelie

Snygg blogg!!;D



PUBLICERAT: 2009-08-20, 11:34:02 | URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: