2009-08-15
 14:30:55

15/8 - mamma fyller 40 (två dagar kvar!)

Hallå. Vi har haft lite strul med internetuppkopplingen, men nu så fort den började fungera igen tog jag chansen. Vi får hoppas att den inte försvinner medan man skriver inlägget här då.
Idag fyller alltså mamma år. Och jag kan berätta vad det var hon fick av mig och Jesper.




Ansiktsmask, 20 kr styck på Kicks. Vi köpte fem olika för hundra, det fanns bland annat med jordgubb.





Något slags badskum med granatäpple och chili. Mamma som är lite av en både granatäpple- och chilifantast. Passar perfekt. 65 kr på Kicks.



En slags massageborste med träknoppar. Fungerar perfekt. 35 kr, även den inköpt på Kicks.



Som jag sa förut tänkte vi slå på stort men våra plånböcker var för smala för detta. Hon blev dock nöjd ändå, vilket är huvudsaken.


Idag är det alltså två dagar kvar tills jag börjar gymnasiet. Inte imorgon... men dagen efter. Magen känner sig orolig. Den här känslan känner jag igen. Dock inte på samma sätt som det brukade vara förut. ÅNGEST...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: