2009-04-03
 22:41:00

VECKANS LÅT (nytt koncept?)

Ja, som rubriken säger tänker jag börja med något nytt. Varje fredag ska jag publicera en låt, som jag lyssnat lite extra på under mina skoldagar och som jag tycker är värd att dela med mig av till andra. Så här kommer veckans låt!

Jag har blivit kär i en relativt ny låt. Artisten har varit min idol en gång i tiden, tro't eller ej. Han har en bra sångröst, hans senaste skiva heter "Flashback", och den innehåller en del bra låtar. En av låtarna har jag anklagat för låtstöld dock, "Girl Next Door", som var skrämmande lik Lady Gaga's "Just Dance". Men den här låten, jag har inte hört något liknande. Den är glad, den är kärleksfull och den är min nya favorit. Tillåt mig att presentera, Darin - Runaway.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: